Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Για όλους τους φίλους...

Στίχοι: Νικόλας Άσιμος
Μουσική: Νικόλας Άσιμος
Πρώτη εκτέλεση: Νικόλας Άσιμος
Άλλες ερμηνείες: Βασίλης Παπακωνσταντίνου


Aφήνω πίσω τις αγορές και τα παζάρια
θέλω να τρέξω στις καλαμιές και τα λιβάδια
να ξαναγίνω καβαλάρης και ξαναέλα να με πάρεις ουρανέ
για δεν υπήρξα κατεργάρης και τη χρειάζομαι τη χάρη σου μωρέ

Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω
μιαν ανάσα γυρεύω για να γιάνω
δεν το πιστεύω να με χλευάζεις
σαν σε χαζεύω δεν χαμπαριάζεις
πρότεινέ μου κάποια λύση
δεν θα σου παρα-κοστήσει

και θα σου φτιάχνω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν
για το χαμένο μου αγώνα
που τ' αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαίν'

Aφήνω πίσω το σαματά και τους ανθρώπους
έχω χορτάσει κατραπακιές και ψάχνω τρόπους
πως να ξεφύγω από τη μοίρα
κι έχω μέσα μου πλημμύρα ουρανέ
για δεν υπήρξα κατεργάρης
και θα το θες να με φλερτάρεις γαλανέ

Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω
κάνε πάσα καμιά ματιά και χάμω
'κει που κοιμάσαι και αρμενίζεις
ξάφνου αστράφτεις και μπουμπουνίζεις
κι ότι σου 'ρθει κατεβάζεις
μην θαρρείς πως με ταράζεις

γιατί σου φτιάχνω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν
για το χαμένο μου αγώνα
που τ' αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαίν'.

Ή για αυτούς που αισθάνονται ότι είναι φίλοι... Μέσα σε αυτό το πανηγύρι των χαμένων στιγμών, ας απολαμβάνουμε ότι μας έρχεται.... Και μας έρχεται, είναι βέβαιο...
Και για όποιον θέλει, το ακούει κάτω....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δίχως καβάντζα καμιά αδερφε μου, διχως καβαντζα καμια....

Στου παντού πάμε.

Μια κοινωνία για όλους είπε...

Ναι, αλλά εμείς είμαστε εκεί! Και θα είμαστε εκεί, περισσότερο αποφασισμένοι από ποτέ. Όχι για μας, αλλά για το μέλλον των παιδιών μας. Γιατί αποδεικνύεται ότι πάνω από πολιτικά όντα, ζούμε για αυτές τις τρυφερές ψυχές. Και αυτή είναι η κεφαλαιώδης διαφορά μας από τους επαγγελματίες της πολιτικής, που υπάρχονυ για να θησαυρίζουν, εις βάρος όλων.
Πάμε, λοιπόν!

Ανώνυμος είπε...

Τι πάμε...????

Έίμαστε ήδη εκεί και καλά θα κάνουν να το πάρουν χαμπάρι κάποιοι