Κυριακή 9 Μαρτίου 2008

6 Μαρτίου 1994...

Πάνε 14 χρόνια από τότε που η Μελίνα, η Μελίνα μας, αποφάσισε να φύγει. Κι αφήνοντάς μας, η χώρα έγινε φτωχότερη από χαμόγελο και η πολιτική λιγότερο φωτεινή από τη λάμψη μιας πραγματικής γυναίκας.
Ο ξένος τύπος την αποκάλεσε "η τελευταία Ελληνίδα θεά" και ήταν ο πιο εύστοχος χαρακτηρισμός. Ναι, ήταν η τελευταία Ελληνίδα θεά, που πάσχισε με όλες της τις δυνάμεις να φέρει τα μάραμαρα του Παρθενώνα στην πατρίδα τους.
Το 1994 μας στέρησε τη Μελίνα, έναν άνθρωπο που πάσχιζε για την πατρίδα. Θα μπορούσα να γράψω πολλά, πάρα πολλά. Δεν θα έχουν αξία.
Είναι φορές που η σιωπή είναι προτιμότερη. Απλά, για μια ακόμη φορά, αξίζει να απολαύσει κάποιος μια όμορφη γυναίκα, που μας έκανε περήφανους όπου κι αν βρισκόταν.
Θα είσαι πάντα στην καρδιά μας. Ιδιαίτερα όσοι σε γνωρίσαμε από κοντά.
Να προσέχεις εκεί που βρίσκεσαι και πότε πότε να μιλάς και στους άλλους για την πατρίδα μας.
Σε αγαπήσαμε και σε αγαπάμε, Μελίνα, Μελινάκι μας...

Γιάννης

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανατριχιασα... Για καποιον λογο εγω αυτη τη γυναικα πολυ ψηλα στην εκτιμηση μου.Και λεω για καποιο λογο γιατι δεν την εχω ζησει ωστε να την ξερω καπως..

Μια κοινωνία για όλους είπε...

Φίλε μου, έγραψα στο Blog σου για τον Τάκη Λεμονή. Όσο για τη Μελίνα, ήταν η απόλυτη γυναίκα, με μεγάλη καρδιά. Δεν είναι τυχαίο που ο αείμνηστος Ανδρέας την είχα ΠΑΝΤΑ υπουργό, αναγνωρίζοντας το μέγεθός της σε διεθνές επίπεδο. Να είσαι καλά και να ξέρεις ότι ανοίξαμε δίαυλο με τον Ολυμπιακό! Που ήταν και η ομάδα της καρδιάς της μεγάλης Μελίνας Μερκούρη.

Ανώνυμος είπε...

Υπαρχει ετσι καμια ιστορια για την Μελινα και τον Ολυμπιακο? Κατι που να εχει πει η οτιδηποτε? Αν ξερεις, θα ηθελα πολυ να το γραψεις εδω για να το διαβασω!

Μια κοινωνία για όλους είπε...

Δυστυχώς δεν έχω κάτι υπόψη μου. Αυτό που είναι γνωστό είναι η ταινία από "Τα παιδιά του Πειραιά". Δεν έχω κάτι άλλο.