Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Σαββατιάτικο πρωινό

Είναι όμορφο να ξυπνάς νωρίς το πρωί. Έχεις την αίσθηση πως όλη η μέρα σου είναι κερδισμένη. Λίγο διαφορετικά είναι τα Σαββατιάτικα πρωινά.
Στο σπίτι επικρατεί ησυχία, ετοιμάζω τον καφέ μου στη μηχανή και ανοίγω τον υπολογιστή μου. Στην ησυχία του πρωινού η μόνη φασαρία είναι ο ήχος της μηχανής του καφέ, για ένα - δυο λεπτά. Σύντομα η ηρεμία αποκαθίσταται κι εγώ πορεύομαι στον υπολογιστή μου.
Σύνδεση με το διαδίκτυο. Πρωινές ειδήσεις, φρέσκιες ειδήσεις! Λαχτάρα να μάθω τι γίνεται στον κόσμο, να έχω το χρόνο να αναζητήσω κάποια θέματα που με απασχόλησαν την εβδομάδα, να γράψω δυο λέξεις εδώ, από τότε που δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο.
Ο χρόνος κυλά γρήγορα, καθώς η περιπλάνηση στον κόσμο δεν τελειώνει. Κάπου κάπου αφήνω στον εαυτό μου τη χαρά να παίξει και κάποιο παιχνίδι. Έτσι έχοντας ανοιχτές 8 ή και 10 σελίδες, ανανεώνω και διαβάζω, ψάχνω και διασκεδάζω.
Το πρωινό του Σαββάτου ξεκινά πολύ νωρίς. Μέχρι τις 7.30 έχω σηκωθεί. Σήμερα διέπραξα μια μικρή ατασθαλία, επιτρέποντας στον εαυτό μου να αργήσω περίπου δυο ώρες. Ας μου το συγχωρήσω, αφού γίνεται τόσο σπάνια. Απλά, σήμερα έχει δροσιά. Είναι ένα προμήνυμα φθινοπώρου, καθώς το ημερολόγιο δείχνει 22 του Σεπτέμβρη. Κυττάζω από το παράθυρο μια συνεχή μάχη επικράτησης του ήλιου με τα σύννεφα καθώς ο άνεμος παρασέρνει στο διάβα του τα ίχνη του καλοκαιριού.
Δεν έχω σκοπό να κάνω κάποια πολιτικό σχόλιο. Σήμερα είναι Σάββατο και αυτό θέλω να απολαύσω. Την ηρεμία του και την άνεση να φτιάξω εγώ το πρόγραμμά μου, όπως το θέλω. Ίσως είναι και μια ευκαιρία να ανασυγκροτήσω τις σκέψεις μου.
Τελειώνει και ο espresso στο φλυτζάνι και αυτό δεν είναι τόσο ευχάριστο...
Καλό πρωινό Σαββάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: